The Strip

4 mei 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Net terug van The Strip, met de bus heen en weer. Vanaf halte 2 minuten lopen en we waren op de Strip. Het was best nog wel warm , gelukkig was de zo'n achter de gebouwen, zodat we niet in de felle zo'n hoefden te lopen. Eerst maar wat frismet veel ijs $7,50  , alcohol was niet zo verstandig met dat warme weer. De bus stopte vlak bij hetMGM gebouw en New York, voor de Vegas kenners, je steekt de weg niet zo overb maar er zijn overal loopbruggen om veilig naar de overkant te komen. In een casino maar eens achter zo'n gokkast gezeten , zie later foto maar niks is wat het lijkt.

Echt geen idee wat je moet doen, dus geen $ 10,00 erin, minder kon niet, hebben we dat vast gewonnen. Na verder gelopen te hebben wilden we  iets eten, bij een Chinees  panda expres, kun je voor $10,00 uit 1 x rijst of chow Mien (bami) en 3 x kiezen uit gerechten met garnalen, kip vlees etc. Natuurlijk 1 x verkeerde keuze, de vlammen sloegen uit. Oke weten we ook weer. 300 meter verderop zagen we de beroemde fonteinen , helaas daar had Kees geen zin meer in dus we gingen weer terug naar de bus. Jammer ook het bord van Las Vegas hebben we niet gezien laat staan onder gestaan. Daarom is het maar goed dat we morgen weer hier vandaan gaan.terug bij het hotel waar ook een gokhal is, maar even zo'n machine geprobeerd, hier kon wel $1,00 in, druk op wat knoppen en ja hoor 40 punten nog een keer drukken had werkelijk geen idee wat ik aan het doen was. Game over, nog maar een ander proberen, geld erin druk weer op paar knoppenen al snel game over. Dus helaas dat miljoen blijft hier en nemen we niet mee.

Foto's volgen morgen.

Fijne Bevrijdingsdag allemaal .

1. John & Sylvia:
    5 mei 2017
    Potverdorie, geen miljonair, naja je kunt niet alles hebben hè, jullie moeten nog wel ff terug voor de foto bij het "Las Vegas-bord" hoor, dit kan niet, hup terug!
    (Ff voor Kees, de cursus mobiele tel. duurt maar 2 dagen incl. mini cursus foto's nemen)
    Geniet verder !!
    "Have a Nice day"
  2. Sonja van der Male:
    5 mei 2017
    Wel een stoere foto van jou Loes op dat paard.