Van 0 graden naar 38,5 Gr in 4 uur tijd

4 mei 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

hVanmorgen om 7 uur vertrokken uit een koud Panguitch 32 F dat is in Celsius 0 graden. De Tom Tom stuurde ons eerst noordwaarts toen naar het westen naar de highway 15. Onderweg een steeds veranderend landschap van groen groener naar hoge rotsen waar we door heen reden, op dat moment reed ik dus daar geen foto's van op mobiel, Kees weet echt niet hoe zo'n ding werkt . Na 1,5 uur weer van plaats geruild onderweg liep de temp steeds verder op om tenslotte hier in Las Vegas te eindigen op 38-39 Gr.

Achteraf hadden we een heel andere route moeten nemen door Zion want we hadden tijd genoeg. Toen we aankwamen bleek ook nog eens dat het een uur vroeger was. Dus tijdsverschil met Nederland is nu voor ons 9 uur vroeger.

We waren natuurlijk veel te vroeg voor het motel, dus naar Wallmart want ik moest nog een telefoonkaart kopen om als jullie dit lezen is het inmiddels 5 mei, Lieke onze kleindochter te bellen, die wordt vandaag 11. Lieke hartelijk gefeliciteerd hoop dat je de kaart gekregen hebt. Helaas geen telefoonkaart voor gewone telefoon nog 3 winkels afgeweest van kastje naar de muur gestuurd geen kaart meer te koop.probeer wel what'sapp te bellen en misschien mobiel . Wel een paar t-shirts en zomerse broeken gekocht.

We hadden het hotel via internet geboekt voor 2 dagen, we blijven maar 1 nacht vanavond gaan we richting de Strip met de bus, maar morgen gaan we toch verder, we zien ons hier geen 2 dagen zoet brengen.kon gelukkig geannuleerd worden.

Ik heb niet zoveel internet dus nu even geen foto's die volgen binnenkort. Waarschijnlijk ook geen what'sapp, misschien straks .

Hoop dat we de jackpot gaan binnen halen ......

1. John & Sylvia:
    5 mei 2017
    Jeutje lekker warm, zeg maar heet hee, is het vol te houden of hebben jullie portable airco, jullie hadden zeker de snelste route genomen naar LV ? (Kees als je terug komt heb ik een cursus mobiele telefoon voor je geboekt, dat red jij, cursus koffiezetter ben je immers ook voor geslaagd.....dus). Gefeliciteerd met jullie kleindochter !!
    Wat lees ik? Jullie hebben maar 1 dag nodig om die Jackpot te winnen? Nog daar zijn anderen jaren mee bezig en dan nog lukt het niet
    Nou, veel succes daar en we horen het wel.
    "Have a Nice day"