Bryce Canyon

3 mei 2017 - Panguitch, Utah, Verenigde Staten

Het beloofd een prachtige dag te worden stralend blauwe hemel en als we vertrekken zo'n 15 graden. Op naar Bryce, als we de afslag van de 29 hebben genomen, veranderd het landschap an groen ineens in rode rotsen, we passeren the Red Canyon, stoppen even op een parkeerplaats om vast de eerste foto's te maken. Na ons bezoek aan Bryce zullen we daar even wat langer stoppen.

Nog een aantal Mile en wer zijn bij de afslag voor het park, na de gebruikelijke motels restaurants en campings , daar zijn er trouwens genoeg van hier in Utah, komen we aan bij de ingang. We kopen gelijk een pas voor alle nationale Parken $80,00 , anders ben je in bv Bryce alleen $30,00 kwijt. Nu kunnen we overal in.Ik kan nu een heleboel schrijven maar straks zet ik de foto's erop, daar zie je meer op. Zal er een korte beschrijving bij doen. Na ons bezoek even naar de Subway voor een broodje en dan toch maar eens even naar Hatch, eerst nog een stop in The Red (rode) canyon, die zijn naam eer aan doet.

In Hatch is tot onze grote verbazing het motel wel open terwijl ze ons gisteren vertelden dat het gesloten was, dat was wel de concurrent. Maar goed we hebben nu al een motel .in het dorp is een antiquezaakje zaakje , wij zouden zeggen kringloopwinkels, waar ze beste prijzen vragen om een voorbeeld te noemen een heel klein keulspotje van 3 cm kost $15,00 .Alles staat wel mooi op kleur dat moet ik wel zeggen .  Het restaurantje met de chickenburritto's  is ook open, maar het is om 15:30 nog te vroeg voor een diner en in het dorpje is verder niks te doen. Het ziet er trouwens van binnen anders uit, dus besluiten we om terug naar Panguilt te gaan, even lekker buiten zitten en daarna naar de Thai. Burrito's kunnen we vast nog genoeg eten. Het is nu zo rond de 20 graden , we hebben vandaag temperaturen gehad van 10-20 boven op zo'n 2300 meter boven de zeespiegel, was het best fris daar lag ook op plekken nog sneeuw, zoals jullie kunnen zien, gelukkig niet op de weg. , naar mate we meer gingen dalen werd het warmer .

Morgen gaan we naar Las Vegas, is wel eindje rijden maar over de highway moet het te doen zijn, jullie horen wel als we miljonair geworden zijn , misschien blijven we dan een poosje langer the  States.

1. Adriaan en Joke:
    4 mei 2017
    Hallo Loes en Kees, wat leuk om samen met jullie mee te reizen door de States, vandaag op naar Las Vegas, 'n leuke stad vooral op de strip.[ ja best n' eindje rijden] maar je ziet veel moois onderweg, en voor je het weet zit je in de casino's!! Lekker genieten!! Fijne reis verder.
  2. John & Sylvia:
    4 mei 2017
    Leuk om te lezen weer, en gave foto's hoor.... lekker hè je eigen "bakkie" doen jullie goed haha. Kees al gesprekken gehad over de "wooden shoes"?
    Ennuh voor het geval jullie miljonair worden laat het ff weten, dan neem ik een paar snipperdagen en komen we jullie kant op ..... Las Vegas, je bent er zo !!
    Ok guy's have fun in Vegas and we wish you all the luck in the world, make us proud and become a millionaire !!!
    "Have a nice day"
  3. Sonja van der Male:
    4 mei 2017
    Wat een leuke reis maken jullie, de foto's zijn heel erg mooi. Geniet verder maar van Las Vegas.
  4. Paul en tineke:
    4 mei 2017
    Hai Loes en Kees ,leuk om de reis van jullie zo te kunnen volgen ,blijven we doen
    geniet er van ,dat doen wij dan ook groet Paul