Onderweg van Salt Lake naar Panguitch

3 mei 2017 - Panguitch, Utah, Verenigde Staten

Gisterochtend vroeg wakker, ja dat heb je door dat tijdsverschil, dus na een echt Amerikaans ontbijt met wafel ,getoast brood(anders was het ook niet te eten) en slappe koffie,vertrokken we voor eerst een bezoek aan de Wallmart.

Boodschappen om voortaan zelf ontbijt te kunnen maken, gasflesjes Voorde brander voor eigen koffie en 2 spijkerbroeken voor Kees, gingen we op weg. Eerste deel langs de highway 15 tot Nephi daar lans de toeristische route senicway 28 ri Salina daarna langs 89 verder zuidwaarts. Onderweg veranderde het landschap steeds meer, van bebouwd naar groener op de achtergrond de besneeuwd bergtoppen.Naar toch weer minder groen, bergen op allerlei kleuren , zie foto's .We wilden in Hatchback overnachten, eerder geweest en staat bekend om zijn chickenburrito's, helaas motel. was gesloten en andere vol, Dus stukje 45 km terug naar Panguilt, daar waren meer motels. Na 2 motels, die prijzenvroegn of ze het Hilton waren ingecheckt bij een derde.Prima kamer netjes en schoon, helaas deed het internet het gister niet in het hele dorp maar dat geeft niet.Na een wandeling door het centrum wat zo'n totaal 300 meter lang was naar een restaurant net buiten de bebouwde kom zo'n 1,5 km verder. Big Fish de kaart was anders dan je zou vermoeden maar het kon slechter. Wat betreft de portie hadden we samen wel 1 menu kunnen bestellen, dus ja de helft ging weer naar de keuken.terug naar het motel een echt hollands bakkie zetten . Geen internet dus geen verhaal. Dan maar een boek ook lekker hoor, tv aan en ja hoor bonanza ook wel weer eens leuk. Om een uur of 9 waren we het echt zat en dan maar slapen.vanmorgen daarom om 5 uur klaar wakker. Douchen ontbijten en nu 8:30 op weg naar Bryce canyon .Blijven nog een nacht hier en trekken dan morgen verder wordt vervolgd.

1. Kitty Doesburg:
    3 mei 2017
    Hoi Loes, leuk om het te volgen. Bryce Canyon wordt ook weer een mooie dag !
    IK ga jullie volgen , hoop dat jullie een mooie reis he

Hoi Loes, Wat leuk om jullie reis te volgen. Bryce canyon is ook prachtig ! Wordt mooie dag. Als jullie thuis komen spreken we zeker een keer af. Fijne reis.
  2. Joop:
    3 mei 2017
    Geniet ervan. Leuk zo mee te reizen
    Groet Joop en Frida
  3. John & Sylvia:
    4 mei 2017
    Wow, wat gaaf toch weer allemaal, we lezen mee hoor Loes en Kees !!!
  4. Gonnie:
    5 mei 2017
    Ik heb net je verhalen gelezen en foto's bekeken die je tot nu toe erop hebt staan. Prachtig! Wat een overweldigende natuur. Ik blijf je volgen, hoor. Geniet ervan.
    Groetjes
  5. Everdien:
    26 mei 2017
    Mooie foto,s Loes!! En wat leuk om jullie reis zo te volgen, het is net of je er een beetje bij bent.
  6. Loes:
    27 mei 2017
    Ja grappig he, is ook leuk om te doen. Zo heb ik meteen ook zelf een verslag en weet je nog hoe of wat met de foto's .b