In hotel Garden Inn in Salt Lake city

1 mei 2017 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Na een rustige vlucht en een redelijk goed maaltijd aan boord, vooral het toetje landen  we om 19.15 plaatselijke tijd het was toen in Nederland 3:15. Paar foto's kunnen maken onderweg boven Groenland en bij aankomst.staan op mobiele en dat heb ik nog  even geen WiFi op.  Helaas hadden ze er blijkbaarniet opgerekend bij de douane dat het vliegtuig vol zou zitten, want er was maar een loket open. Gelukkig kwam er elk 15 minuten een bij, dus om lang verhaal kort te maken 2 uur later stonden we buiten. Mensen die een aansluitende vlucht moesten halen gingen ook nog voor logisch.

Stap 2 auto ophalen, we boeken altijd de economie en dan heb je voldoende keus, nu deze keer niet dus er was in die klasse maar 1 soort auto een kleine chevrolet zonder achterbak , niet echt fijn dus. Dan maar upgraden dus de eerste $ 330 waren we al kwijt. Als we thuis komen de Alamo maar eens bellen.

Stap 3 het hotel , gelukkig met de Tom Tom zo gevonden, was even wennen rijden in een automaat. Kamer redelijk maar morgen gaan we hier toch weg , gelukkig wel ontbijt . Nu lekker slapen het is inmiddels 11 uur, Fijne dag voor jullie met hopelijk lekker weer. Hier was het 17 Gr. Bij aankomst dus best al lekker.

1. John & Sylvia:
    2 mei 2017
    Fijn dat jullie veilig en goed aangekomen zijn, leuk om te lezen ook, ga zo door , geniet en we horen van jullie, groetjes van ons
  2. John & Sylvia:
    2 mei 2017
    Tom Tom is goed lees ik gelukkig maar !!!! Have fun !!
  3. Loes:
    3 mei 2017